ادعیه در قرآن

••• آسمانه

♥ مطالب ادبی .!.!.!.!. مطالب مذهبی ♥

ادعیه در قرآن

*ستايش خدايى را كه پروردگار جهانيان.رحمتگر مهربان .خداوند روز جزاست .تنها تو را مى ‏پرستيم و تنها از تو يارى مى‏ جوييم.ما را به راه راست هدايت فرما.راه آنان كه گرامى‏ شان داشته اى نه مغضوبان ونه گمراهان.
*پروردگارا! دل هايمان را پس از آنکه هدايتمان فرمودي منحرف مکن، و از سوي خود رحمتي برما ببخش؛ زيرا تو بسيار بخشنده اي.
*بگو: خدايا! اي مالک همه موجودات! به هر که خواهي حکومت مي دهي و از هر که خواهي حکومت را مي ستاني، و هر که را خواهي عزت مي بخشي و هر که را خواهي خوار و بي مقدار مي کني، هر خيري به دست توست، يقيناً تو بر هر کاري توانايي.
*پروردگارا! به آنچه نازل کردي ايمان آورديم و از اين پيامبر پيروي کرديم؛ پس ما را در زمره گواهان بنويس.
*پروردگارا، ما صداي مناديي که خلق را به ايمان فرا مي‌خواند که به پروردگارتان ايمان آوريد، شنيديم و ايمان آورديم، پروردگارا، از گناهان ما درگذر و زشتي کردار ما بپوشان و هنگام جان سپردن ما را با نيکان و صالحان محشور گردان؛ پروردگارا! آنچه را که به وسيله فرستادگانت به ما وعده داده اي به ما عطا فرما و روز قيامت، ما را رسوا و خوار مکن؛ زيرا تو خلف وعده نمي کني؟
*و براي پدر و مادر از روي مهر و محبت، بال فروتني فرود آر و بگو: پروردگارا! آنان را به پاس آنکه مرا در کودکي تربيت کردند، مورد رحمت قرار ده.
*و بگو: پروردگارا! مرا به نيکي وارد کن و به نيکي بيرون آور و برايم از نزد خود نيرويي ياري دهنده قرار ده.
*و بگو: همه ستايش ها ويژه خداست که نه فرزندي گرفته و نه در فرمانروايي شريکي دارد و نه او را به سبب ناتواني و ذلت يار و ياوري است. و او را بسيار بزرگ شمار.
*و بگو: پروردگارا! مرا در جايگاهي پرخير و برکت فرود آور، که تو بهترين فرودآورندگاني.
*و بگو: پروردگارا! بيامرز و رحم کن و تو بهترين رحم کنندگاني.
*و آنان که مي گويند: پروردگارا! ما را از سوي همسران و فرزندانمان خوشدلي و خوشحالي بخش، و ما را پيشواي پرهيزکاران قرار ده.
*پروردگارا! به من حکمت بخش، و مرا به شايستگان ملحق کن. و براي من در آيندگان نامي نيک و ستايشي والا مرتبه قرار ده، و مرا از وارثان بهشت پرنعمت گردان، و روزي که برانگيخته مي شوند، رسوايم مکن؛

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ نوشته شده در جمعه 8 تير 1397برچسب:قرآن,دعاهای قرآنی,ادعیه,خدایا,پروردگارا, ساعت 11:10 توسط آزاده یاسینی